მეექვსე და მეშვიდე მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი მასწავლებელზე, როგორც ფასილიტატორზე, დიფერემცირებულ სწავლებაზე და მოსწავლის მხარდამჭერზე შემდეგი თვალსაზრისით
- მასწავლებელი დიფერენცირებულ სწავლებას იყენებს პროექტული სწავლების დროს, რათა ყველა მოსწავლე ჩართოს აქტივობებში მათი შესაძლებლობების გათვალისწინებით;
- მასწავლებელი ქმნის მოსწავლის მხარდასაჭერ სავარჯიშოს ელექტრონულ ფორმატში, რათა მოსწავლემ დამოუკიდებლად შეძლოს თავის უნარ-ჩვევების და ფაქტობრივი ცოდნის გამოყენება;
-ფასილიტაცია იმისათვის არის საჭირო, რომ გეზი მივცეთ მოსწავლეებს და გავუადვილოთ თავისი საბაზისო ცოდნის . გავუკეთოთ სკაფოლდინგი მათი სწავლის გასაადვილებლად;
- შევიტანეთ ცვლილებები პროექტის გეგმაში.
No comments:
Post a Comment